Ihre Suche nach "Marketing Communications" ergab 45 Treffer

Ansicht:
: Public Sector Marketing Communications, Volume II, Buch

Public Sector Marketing Communications, Volume II

Palgrave Studies of Public Sector Management in Africa

Building public sector image and trust in Africa requires judicious use of appropriate marketing communications tools and platforms. Contributing authors to this second volume of a two-volume work offer i…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 182,07*
Pr Smith: Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Buch

Pr Smith, Ze Zook
Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Discover how to plan and implement successful marketing with this invaluable core textbook complete with in depth, integrated marketing elements throughout.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 286,06*
Pr Smith: Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Buch

Pr Smith, Ze Zook
Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Discover how to plan and implement successful marketing with this invaluable core textbook complete with in depth, integrated marketing elements throughout.

sofort lieferbar
Buch
EUR 62,59*
: People, Culture & Communication, Buch

People, Culture & Communication

Haufe Fachbuch

Unternehmensdarstellungen werden in der Regel im Marketing erstellt und sind auf die Zielgruppen Marketing & Sales ausgerichtet, während die Zielgruppen von HR - Bewerber:innen und Interessent:innen - mei…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 89,99*
Albert N. Greco: Scholarly Publishing in the Humanities, 2000-2024, Buch

Albert N. Greco
Scholarly Publishing in the Humanities, 2000-2024

Marketing and Communication in Higher Education

This book explores the recent history and future directions of scholarly publishing in the humanities in the United States from a marketing and communications perspective. The study draws on statistical s…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 45,50*
: Wirkungsvolle Nachhaltigkeitskommunikation, Buch

Wirkungsvolle Nachhaltigkeitskommunikation

SDG - Forschung, Konzepte, Lösungsansätze zur Nachhaltigkeit

Dieses Buch erläutert, wie Unternehmen das Thema Nachhaltigkeit mit allen Aspekten wirkungsvoll kommunizieren können, um auch in Zukunft bei allen Stakeholdern relevant und glaubwürdig zu bleiben. Denn Na…

lieferbar ab 20.1.2025.
Buch
EUR 59,99*
Felix Krebber: Unternehmensgeschichte kommunizieren, Buch

Felix Krebber, Reimer Stobbe
Unternehmensgeschichte kommunizieren

Dieses essential bietet komprimiertes Wissen, wie Unternehmensgeschichte in der Unternehmenskommunikation thematisiert werden kann. Ziel ist es,  Unternehmen/Produkte am Markt zu differenzieren, Mitarbeit…

lieferbar ab 3.2.2025.
Buch
EUR 14,99*
Peter Metzinger: Business Campaigning: Wirksame Strategien für mehr Einfluss, Buch

Peter Metzinger
Business Campaigning: Wirksame Strategien für mehr Einfluss

Dieses Buch beschreibt das Meta-Konzept "Business Campaigning", das dabei hilft, die Meinung oder das Verhalten von Zielgruppen zu beeinflussen, um geschäftliche oder politische Ziele zu erreichen. Es umf…

lieferbar ab 18.2.2025.
Buch
EUR 64,99*
Veline Christin Schroth: Prozesse in der Unternehmenskommunikation optimal gestalten, Buch

Veline Christin Schroth, Christoph Kochhan
Prozesse in der Unternehmenskommunikation optimal gestalten

Dieses Buch untersucht die aktuellen Kommunikationsprozesse in Unternehmen und leitet daraus praktische Empfehlungen ab. Eine strategische Kommunikation, schlüssig auf die jeweiligen Zielgruppen ausgerich…

lieferbar ab 13.5.2025.
Buch
EUR 49,99*
Marwin Bayer: Strategische CEO-Haltungskommunikation, Buch

Marwin Bayer
Strategische CEO-Haltungskommunikation

Angesichts einer Zeit, die von Komplexität, Uneinigkeit und Polykrisen geprägt scheint, stehen Unternehmen und Chief Executive Officers (CEOs) vor der herausfordernden Aufgabe, ihre ökonomischen Interesse…

lieferbar ab 29.1.2025.
Buch
EUR 69,99*
Hannah Leimert: Holistic Brand Communication, Buch

Hannah Leimert, Torsten Tomczak, Jörn Redler, Philipp Scharfenberger
Holistic Brand Communication

Während lange Zeit die Kreation großer Kampagnen und ihre Verbreitung über klassische Medien als Maxime für wirksame Markenkommunikation galt, sind längst neue Prinzipien an ihre Stelle getreten. Mit der …

lieferbar ab 15.5.2025.
Buch
EUR 42,00*
Uwe Seebacher: Unternehmenskommunikation neu gestalten, Buch

Uwe Seebacher
Unternehmenskommunikation neu gestalten

Das Buch macht deutlich, warum eine Neugestaltung der Unternehmenskommunikation erforderlich ist und bietet zugleich praktikable Konzepte und Leitfäden für die Umsetzung. Die Kommunikationsabteilungen hab…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 59,99*
Terry Szuplat: Say It Well, Buch

Terry Szuplat
Say It Well

"A guide to public speaking from one of Barack Obama's longest-serving speechwriters"--

sofort lieferbar
Buch
EUR 26,33*
Mark Edwards: Best Story Wins, Buch

Mark Edwards
Best Story Wins

Journalist-turned-business coach Mark Edwards has developed his own methodology for telling compelling stories at work. Best Story Wins shows how storytelling will make better communicators of us all.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 29,42*
Laura Macdonald: The Endowment Handbook, Buch

Laura Macdonald
The Endowment Handbook

Praise for THE Endowment HANDBOOK "The Endowment Handbook is an invaluable resource for anyone involved in the nonprofit sector. The author's expertise and practical advice offer a roadmap for building fi…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 66,29*
Steve J Martin: Influence at Work, Buch

Steve J Martin
Influence at Work

From the New York Times bestselling author on the psychology of persuasion: a brilliant new guide to improving your influence at work—and beyond. To be successful at work you also need to be influential …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 28,91*
Jono Bacon: People Powered, Buch

Jono Bacon
People Powered

Harness the power of communities, both inside and outside of your organization, to drive value and revenue, activate your employees' and customers' talents, and create a highly engaged, loyal customer bas…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 23,92*
Jonathan Maxwell: The Edge, Buch

Jonathan Maxwell
The Edge

We live in a World which, though the origins are long, seems suddenly transformed by economic events way out of our control. In seeking stability, we must acknowledge the seismic scale of the challenge, a…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 30,40*
Al Ries: Focus, Buch

Al Ries
Focus

What's the secret to a company's continued growth and prosperity? Internationally known marketing expert Al Ries has the answer: focus. His commonsense approach to business management is founded on the pr…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 19,68*
Sara Teitelman: Zen and the Art of Digital Transformation, Buch

Sara Teitelman
Zen and the Art of Digital Transformation

PRAISE FOR ZEN AND THE ART OF DIGITAL TRANSFORMATION "Sara Teitelman's Zen and the Art of Digital Transformation will enable business leaders to achieve their full potential with digital transformation by…

lieferbar ab 15.1.2025.
Buch
EUR 28,91*
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.